Dennodenně něco nakupujeme na internetu. Považujeme to téměř za nutné zlo, ale málokdo z nás si uvědomuje, jak náročné je u zákazníka uspět. Na internet má dnes přístup téměř každý, a proto není divu, že firmy hojně tento prostředek využívají jako marketingový kanál.
Ale není jednoduché mít web. Dalo by se říct, že se jedná rovnou o vědu. Díky velké konkurenci a globalizaci trhu je tak na firmy vyvíjen opravdu velký tlak, který je nutí tlačit úroveň svých služeb stále ku předu. Pokud daná firma není v hledáčku srovnávačů a nemá e-shop v dnešním světě téměř neexistuje a jejich výrobky musí být naprosto úžasné, aby fungovaly.
Pro většinu průměrných firem je tedy mnohem snazší podniknout potřebné kroky k tomu, aby získala své zákazníky snadnou a levnou cestou.
Pro založení webu dnes nepotřebujeme příliš mnoho věcí. Stačí využít služeb bezplatných domén, které za umístění reklamy nám poskytnou prostor pro naše produkty. Zde je však zapotřebí dávat si pozor. Úspěch firmy nemůžeme založit na stránkách, které nevypadají profesionálně na první pohled neatraktivně nebo zde klient uvidí reklamu na Seznam.cz.
Takový web spíše odradí a zaručí, že se klient obrátí na konkurenční firmu. Abychom si zajistili úspěch u našich zákazníků je zapotřebí působit příjemným a přívětivým dojmem. Při výběru klienta existuje nespočet faktorů od vzhledu webu, jeho intuitivnosti, ceny produktů, doprava či jiné doplňkové služby.
To vše určí jak se zákazník rozhodne a zda si zboží vybere právě u nás či nikoliv.
Klíčem k úspěchu je samozřejmě reklama, která může být placená, ale její cena je na tak nízké úrovni, že si ji může dovolit jak korporát, tak i začínající startup.
Základem je tedy využít služeb SEO optimalizace, která určí jaké slovo je nejvíce vyhledáváno a pokud ho tedy zakomponujeme do našeho článku je velice vysoká pravděpodobnost, že klient rozklikne právě náš odkaz.